Tüntetés?! Na, azt már nem!

Már megint győzködnek. Most éppen a Szolidaritás. Hogy menjek velük tüntetni szeptember 29-én, délután 3-ra, a Clark Ádám térre. Hát mit képzelnek ezek?! Mondjak le a vasárnap délutáni kellemes szundikálásról, hogy meghallgassam Kónyát és Bajnait? És mi van, ha esni fog az eső és fúj a szél? Különben is, voltam már tüntetni. Ott voltam az Operánál és mindig megnézem a tévében az október 23-án rendezett demonstrációkról szóló beszámolókat. Azért ez is valami, nem? Egyszerű állampolgár vagyok, hagyjanak már békén ezzel az ellenzékieskedéssel! Eggyel több vagy kevesebb, észre sem veszik. Majd azt mondom az ismerőseimnek, hogy ott voltam, úgysem mernek meghazudtolni.

Különben is, már vagy ezerszer leírtam a véleményemet. Hogy nem így kellene, hogy nem ezekkel, hogy hiba volt Gyurcsányt kihagyni az összefogásból, de amúgy tűnjenek már el a közéletből az elmúlt 20 év alatt leszerepelt politikai figurák. Jó, van itt ellentmondás, elismerem, de nem akkor, ha egyik véleményt a DK oldalán, a másikat a Milláén osztom meg. Az ideális megoldást amúgy is csak én ismerem. Majd alakítok egy újabb csoportot a Facebookon, ahonnan kitiltok minden trollt, akinek más a véleménye, elvégre szólás- és véleményszabadság van. Meg demokrácia. Sőt, bázisdemokrácia! Az kellene ide, nem a libás Bajnai! B-á-z-i-s-d-e-m-o-k-r-á-c-i-a! Azt lehet a karosszékből is csinálni. Frászt megyek én el a Szolidaritás tüntetésére! Odáig rendben van, hogy „Orbán takarodj!”, de belegondolva, lehet, hogy még Vityánál is jobban utálom a többieket itt a bal és balközép oldalon. Főleg a szolisokat. Dögöljenek meg, két év alatt sem sikerült őket bedarálni. Dehogy megyek én a rendezvényükre, még a végén összejön nekik valami!

Amúgy meg az összes felmérés alapján a Fidesz utcahosszal vezet. Lópikula lesz itt 2014-ben, nem kormányváltás! Mondjuk, nem tudom, tényleg olyan fontos elzavarni ezt a fideszes bandát? Lehet, hogy jobb mindent így hagyni, nem? Elvégre, ha csak a közszolgálati híradóját nézem, egész pofásan fest minden. Egyelőre még egyik képviselő sem vetett szemet a másfélszobás kislakásunkra, és ha lemondok az édességről, akkor jövőre is ki tudok jönni a 120 ezer forintos közalkalmazotti fizumból. A nyugdíj meg kit érdekel, úgysem érjük meg, nem igaz? De legalább addig sem leszünk gyarmat, mindenféle zsidó háttérhatalom szolgája! Szóval, jó ez így. Kellemes, kényelmes. Kónyáék is jobban tennék, ha nem izgágáskodnának ennyit, elégedjenek meg azzal, ami van. Jó ez így. Döntöttem. Maradok itthon, nem megyek sehová. Jövő tavasszal, a választások napján sem. Punktum!

New-retro-wishlist-004.jpg

Kép forrása